3parte

4/5 MUSEUS TERRITORIALS. V Jornades Museos y Col·leccions Museogràfiques C.V. Ponència Museu Dámaso Navarro

Continuem compartint les comunicacions i ponències de les Jornades “Museus Territorials” que es van celebrar a Petrer el 25 i 26 de setembre de 2020.

La quarta part correspon a la ponència del bloc temàtic dedicat al territori i a la seua interpretació patrimonial. Es titula “Museu Dámaso Navarro: interpretació del patrimoni territorial de Petrer” i en ella Fernando D. Portillo Esteve i Fernando E. Tendero Fernández, regidor de Cultura i Patrimoni i director del Museu Dámaso Navarro de l’Ajuntament de Petrer, exposen les accions que s’estan realitzant des del museu per a fer del patrimoni petrerí una sala més del museu.

You must be logged in to post a comment