4parte

3/5 MUSEUS TERRITORIALS. V Jornades Museus i Col·leccions Museogràfiques C.V. Taula redona. Els museus provincials

Continuem compartint els enregistraments de “Museus Territorials”, V Jornades de museus i col·leccions museogràfiques de la C.V., celebrades a Petrer l’any passat. La tercera part consta de la taula redona titulada: “Els museus provincials i la seua vinculació amb el patrimoni cultural dels municipis”.

Actua de moderador: Luis Pablo Martínez, tècnic de patrimoni moble del Servei Territorial de Cultura i Esport d’Alacant. I intervenen els directors dels museus provincials:

· Manuel H. Olcina, director del Museu Arqueològic d’Alacant (MARQ)
· Arturo Oliver, director del Servei d’Investigacions Arqueològiques i Prehistòriques de la Diputació de Castelló
· María Jesús de Pedro, directora del Museu de Prehistòria de València
· Francesc Tamarit, director del Museu Valencià d’Etnologia (l’ETNO).

You must be logged in to post a comment