1era_ponencia

1/5 MUSEUS TERRITORIALS. V Jornades Museus i Col·leccions Museogràfiques C.V. Inauguració i ponència

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, en els pròxims 5 dies pujarem a les nostres xarxes socials les V Jornades de museus i col·leccions museogràfiques permanents de la C.V. “MUSEUS TERRITORIALS” que es van celebrar a Petrer el setembre passat, ja que considerem que és una excel·lent mostra del bon fer dels museus en tots els àmbits que els competeixen.

Aquesta primera part consta de la presentació oficial de les jornades a càrrec d’Antonio Bravo, subdirector general de Patrimoni Cultural i Museus de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, Irene Navarro, alcaldessa de l’Ajuntament de Petrer, i Fernando E. Tendero, director del Museu Dámaso Navarro.

Després està la ponència Els museus arqueològics i el Sistema Valencià de Museus a la província d’Alacant realitzada per Luis Pablo Martínez, Ximo Martorell i José Antonio López del Servei Territorial de Cultura i Esport d’Alacant.

You must be logged in to post a comment