1 (3)

Taller didàctic al Museu. La Rendició per a xiquets/es. Història y teatre de titelles

El proper Dissabte, 11 de novembre, de 10 a 13 h, el Museu Dámaso Navarro realitzarà una activitat familiar per a tots els públics centrada en La Rendició. en este mes que es celebra la Festa dels Capitans i la representació d’este fet històric que vincula a Petrer amb el rei Jaume I el Conqueridor.

Esta activitat està inclosa en el projecte “Viatge en el Temps: Descobrint la Història de Bitrir/Petrer en l’Edat mitjana” i serà duta a terme per l’historiador-arqueòleg Daniel Busquier i la mestra Susana Azorín, els qui seran els monitors d’esta activitat que segur agradarà a xicotets i majors.

El projecte té com a objectiu explicar a través d’una taller de titelles, d’una manera didàctica i participativa, els fets històrics que van desembocar en l’episodi de La Rendició l’any 1265, en el qual són protagonistes el rei Jaume I, el senyor García Jofré de Loaysa i els habitants del castell. Per a això, entre les 10 i les 11.30 els més xicotets podran realitzar les seues marionetes en les instal·lacions del museu i després, entre les 11.30 i les 13 h, en les instal·lacions de la Tourist Info, es realitzarà el teatre de marionetes en la qual també podran participar amb les que han realitzat.

El taller és gratuït i requereix d’inscripció prèvia. Per a participar podeu apuntar-vos en:

Email del Museu Dámaso Navarro (museodamasonavarro@gmail.com)

Whatsapp al telèfon 664 41 35 14.

Telèfono: en horari de matí (966 98 94 00 – ext. 280).

Xarxes socials del museu.