puerta abierta castillo

El castell i les cases-cova de la muralla s’obrin de nou a les visites

Dissabte que ve 6 de juny tornem a obrir els monuments més emblemàtics de Petrer com són el castell i les cases cova de la muralla. El fet de trobar-nos en la fase II de la desescalada permet les visites als monuments seguint unes normes d’obligat compliment incloses en l’Ordre SND/414/2020, de 16 de maig.

Començarem obrint únicament els caps de setmana, amb un horari d’11 a 14 h. Hi haurà una guia al castell i una altra a les cases-cova per a realitzar les visites individualitzades o en grups familiars de màxim 5 persones. Si les portes del castell o de les cases-cova estan tancades, és perquè dins s’està realitzant la visita i cal esperar-se al fet que acabe.

Seguint el protocol que ja emprem en la reobertura del Museu Dámaso Navarro, des de la Regidoria de Cultura i Patrimoni i el Museu Dámaso Navarro s’ha establit un decàleg per a garantir la seguretat higiènica tant del públic visitant com de les guies dels monuments:

1.- No accedir si té símptomes de malaltia

2.- 2 m distancia de seguretat interpersonal

3.- Obligatori ús de màscara i guants

4.- Ús de gel hidroalcohòlic

5.- Visita guiada individual o familiar (màx. 5)

6.- Aforament reduït al ⅓ capacitat

7.- Guardar torn per a la visita

8.- No tocar objectes ni superfícies del mobiliari

9.- Les condícies estaran fora de servei

10.- Seguir les indicacions dels guies

Gràcies als futurs visitants pel seu interés per conéixer el nostre patrimoni i per seguir les normes sanitàries necessàries per a eixir d’aquesta situació.