El Carrer 3-3

El divendres passat en El Carrer vam recordar el 20 aniversari de la creació del Museu Dámaso Navarro

El semanario “El Carrer” recordó en su número de la semana pasada los 20 años que cumplía el Museo Dámaso Navarro de Petrer. Un 20 aniversario que se cumplió a principios del mes de julio y que coincide con la renovación de un espacio museístico que abrió sus puertas en 1999.
          En la sección mensual que tenemos en este semanario, titulada “Aprén del passat”, se hizo un repaso de lo que supuso la creación del museo para la población de Petrer, la actividad que ha tenido durante estos 20 años y el futuro que le depara al nuevo museo Dámaso Navarro.
Luna-2_07-19

Dissabte passat la vila de Petrer va tornar a vestir-se de lluna per a més de cent persones

L’edició del Petrer es vesteix de lluna de juliol la realitzem el passat dia 13, i com és habitual, les places per als quatre torns es van cobrir fa setmanes. Procedents de diferents poblacions de la nostra comarca, els assistents van realitzar el recorregut pels nostres carrers sota la llum d’una lluna quasi plena, passejant pel nostre centre històric i coneixent l’ampli passat de la vila de Petrer, des d’època romana amb la seua Vila Petraria, fins al passat més pròxim de les cases-cova de la muralla, passant pel període medieval al castell.

Si vols experimentar el viatge al passat, pots assistir a la pròxima edició que tindrà lloc a l’agost inscrivint-te a través de qualsevol de les vies de contacte de la Tourist Info de Petrer:

En l’oficina de la Tourist Info en la plaça de Baix, 10
Telèfon: 96 698 94 01
E-mail: petrer@touristinfo.net
Facebook: Turisme Petrer

Multiactividades_2019_03

Les multiactividades d’estiu de la regidoria d’Esports arriben al castell i a les cases-cova de la muralla

Com tots els anys, un nombrós grup de xiquets i xiquetes que participen en les multiactivitats de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Petrer han vingut a conèixer el castell i les cases-cova de la muralla de la mà de l’equip del Museu Dámaso Navarro.

Divendres passat uns setanta menors amb edats compreses entre els 8 i els 10 anys van conèixer la història i els racons que guarda el castell: des del matacán que protegeix l’entrada, pujant a la terrassa de la torre, o apuntant-nos al calabós a veure si el presoner Pedro continua tancat. Després van entrar a les cases-cova de la muralla on es fa un viatge al passat no tan llunyà en el qual van viure els nostres avis, veient les semblances i diferències respecte a com és el nostre habitatge actualment.

En definitiva, passem tots un matí molt divertida coneixent els monuments més importants de la nostra vila i aprenent de la seua història. Gràcies per venir!